آشنایی با دیزنی لند
نوشته شده توسط : هیپوتریپ


هر پارک دیزنی به هشت سرزمین مختلف تقسیم می شود.
مین استریت (main street)
ادونچر لند (adventure land)
فرونتیر لند (frontier land)
نیو اورلانز اسکوئر (new Orleans square)
کریتر کانتری (critter country)
فنتسی لند (fantasy land)
میکیز تون تن (mickey’s toontown)
تومارو لند (tomorrow land)
هر یک از این 8 سرزمین داستان مربوط به خود را دارند و در هر یک به نوعی می توانید سرگرم شوید و لذت ببرید.
شیوه جالبی که ابن پارک برگزیده است به این گونه است که تک تک افرادی که در این پارک مشغول به کار هستند نقشی را به خود گرفته اند، به صورتی که انگار در حال اجرای نقش خود هستند. شما می توانید تک تک شخصیت های فیلم ها و کارتون های والت دیزنی را در این پارک ببینید و تصور کنید که در سرزمین آن ها قرار دارید که تجربه ای بینهایت شگفت انگیز است. گویی برای ساعاتی از دنیای واقعی جدا شده اید و پا به دنیای افسانه ها گذاشتید، باور کنید که تک تک کارکنان آنجا به گونه ای عمل خواهند کرد که شما باورتان می شود که در سرزمین افسانه ای قرار دارید.
شما می توانید در این پارک از دستگاه های مختلف برای بازی و تفریح استفاده کنید همچنین شخصیت های مختلف والت دیزنی را ببینید و یا خود مانند آن ها لباس بپوشید می توانید از بازی ها وسرگرمی هایی که آن ها براینتان تدارک دیده اند لذت ببرید و یا اینکه در رستوران های عالی و فوق العاده آن غذا میل کنید. از دیگر امکانات این پارک ها مکان های فوق العاده است که می توانید به راحتی خرید کنید و یا سوغاتی های به یاد ماندنی برای عزیزانتان تهیه کنید.
در مجموعه دیزنی لند، هتل ها و یا محل های اقامتی هم وجود دارد برای افرادی که دوست دارند شبی را در نزدیکی این سرزمین بگذرانند و یا افرادی که می خواهند این پارک و سرزمین های آن را به طور کامل بگردند و مطمئنا یک روز برای آن ها کافی نیست.
افرادی که دچار معمولیت هایی هم هستند می توانند از این مکان لذت ببرند، زیرا که برای این افراد تدابیری در نظر گرفته شده است. بلیط ورودی این پارک (فقط پارک جدا از هزینه پارکینگ) به صورت روزانه حدود 100 دلار است.
شما میتوانید با خرید بلیط دو و سه روزه از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.
برنامه های آتش بازی دیزنی لند طرفداران ویژه خود را دارد، آتش بازی هایی که در این مجموعه برگزار میشود بسیار عالی ودیدنی هستند.
والت دیزنی با ساخت کارتون های جذاب و دیدنی دوران کودکی ما را پر از شادی و رویا کرد، شما می توانید رنگ و بویی از خاطرات زیبای کودکی را با بازدید از این پارک زنده کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: